کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی مهاجرت به کانادا
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

مهاجرت به کانادا

بازدید : 66
يکشنبه 29 تير 1399 زمان : 13:58

بازدید : 117
سه شنبه 28 اسفند 1397 زمان : 14:06

دیدن
مرزو بوم کانادا قبلی از هجرت به کانادا در این مطلب به دلایل دیدن مرز و بوم کانادا گذشته از مهاجرت به این مملکت سخن میکنیم! با شما علاقمندان به مهاجرت به کانادا صحبت می گوییم .

موسسه حقوقی پاد با تیمی متشکل از تخصصی ترین وکلای عضو ICC شما دوستان را جهت حصول هر چه سریعتر نتایج دلخواه در موضوع های سفر به کانادا ،اخذ انواع روادید ، اقامت دایم ، اقامت موقت کانادا امداد میرساند .نماینده قانونی هجرت سرعت دریافت ویزای شما را به حداکثر می رساند .

مهاجرت به کانادا

مقیاس پهناور زیبایی طبیعی کانادا یک عدد از عوارض مهم میباشد که بخش اعظمی از مردمان سالانه از آن بازدید می کنند . کانادا دارای مجموعه ای از کوه ها، یخچال فریزر ها، دریاچه های پنهان و بیشه های کار کشته است . بیابان باورنکردنی واقعا کناره ای از زیبایی نهفته در جهان ارگانیک را پوشش می دهد . با این حال، این مملکت بزرگ، در داخل شهرهای متنوع و امن شهرت خود را ارائه می دهد که وعده جذابیت هنر، سرگرمی و محبت را می بخشد . کانادا حقیقتا جایی می‌باشد که اذن می دهد ذهن به طور آزادانه در هر دو، گستردگی نپخته و صنعت نوآورانه سرگردان باشد .موسسه حقوقی پاد با تیمی متشکل از تخصصی ترین وکلای عضو ICC شما عزیزان را جهت حصول هر چه سریعتر نتایج دلخواه در قضیه های مسافرت به کانادا ،اخذ گونه های ویزا ، اقامت دائم ، اقامت موقت کانادا کمک میرساند .نماینده قانونی مهاجرت سرعت اخذ روادیدِ شما را به حداکثر می رساند .

از
کانادا دیدن کنید – امن است اولا مدام مراقب باشید . شما بایستی توان خویش را به شدت از خطر احتمالی آگاه کنید، صرف لحاظ از سکو بندی ایمنی وعده داده شده به وسیله آمار . نگه داشتن گذرنامه شما به مفهوم نداشتن paranoia است؛ آن را احترام شما را به دنیای بلندمرتبه بد است که وجود دارااست وجود داراست . با این حال، اجازه ندهید که این مقدمه شما را بترساند، کانادا امن است، در واقع واقعا امن می‌باشد . کانادا بسیار امن هست که بسیاری آن را به عنوان نوعی از واحه ایمنی در مقایسه با همسایه خود، ایالات متحده است . اگرچه سرقت خرده فروشی (معمولا با اشخاصی که بیش از حد معمول هستند) وجود دارد، به ویژه در شهرهای بزرگ، جریمه‌ها خشونت آمیز برعلیه گردشگران یک اتفاق پراکنده می‌باشد . جرم در نقاط توریستی تقریبا غیرقابل دسترس است، زیرا این مکان ها نظیر منزل های امن در حوزه کانادایی کار می کند . مرزوبوم به طور کامل سرمایه گذاری می نماید تا گردشگری آن را به عنوان یک سرگرمی بی مثل و لذت بخش تلقی کند، که دلیل مهمی برای بازدید از کانادا می‌باشد .

از
کانادا دیدن فرمایید چون این یک سرزمین فرهنگی متنوع است تنوع یک برهان مشترک می‌باشد که سالانه گردشگران را جذب می نماید . آفریقا یک نمونه اصلی از این واقعیت است . هر ساله گردشگران به سواحل مجموعه کشورها گسترده، در جستجوی تنوعی که در زیبایی طبیعی، حیات وحش و مردمان آن وجود دارد، طوفانی می کنند . عجیب و غریب از اشکال مختلف به تیتر گردشگران طعمه به روش عجیبی رغبت دارند . در این دیدگاه، درخواست تجدیدنظر کانادا، یک معامله بزرگ است . این کشور به طور مؤثری از تنوع در درون علاقه خویش سود مند هست تا آیتم ای مطلوب برای مهاجران باشد . هنگامی که از کانادا دیدن می کنید، یک عدد از قومی ترین و متنوع ترین کشورهای جهان را پیدا خواهید کرد . در حالتی که عشق و علاقه خاصی به مردم دارید، تنوع فارغ از شک و تردید یک عدد از عواملی می باشد که شما را وادار به بازدید از کانادا خواهد کرد .موسسه حقوقی پاد با تیمی متشکل از تخصصی ترین وکلای عضو ICC شما عزیزان را جهت حصول هر چه سریعتر نتایج دلخواه در مورد های سفر به کانادا ،اخذ انواع روادید ، اقامت دایم ، اقامت موقت کانادا کمک می‌رساند .وکیل سفر سرعت اخذ روادیدِ شما را به حداکثر می رساند .

بازدید : 92
دوشنبه 27 اسفند 1397 زمان : 15:36

نهایی
به روز رسانی وجوه مورد نیاز برای سفر به کانادا برای سال ۲۰۱۷ میلادی دولت کانادا آخرین به روز رسانی وجوه مورد نیاز برای متقاضی ها ذیل گروه های نیرو های کارشناس و کارگران مهارتی و نیروهای با تجربه کانادایی را اعلام کرد .
در ابتدای هر سال و با دقت به اندازه تورم، دولت کانادا اندازه بضاعت مالی مهاجران را با تناسب به تعداد افرد خانواده متقاضیان انتخاب می نماید .

با این که این افزایش فراوان کم و در کل کمی اکثر از ۱٪ بوده، با این هم اکنون ممکن می‌باشد این ارتقا نرخ ،واجد وضعیت بودن بعضا از درخواست کنندگان را پایین تاثیر خویش قرار دهد . در نتیجه به همه متقاضی ها سفارش می شود که بضاعت و توان مالی خویش را بر مبنا جدول ۲۰۱۷ که در ذیل ذکر شده معقول و اطمینان حاصل کنند که از بضاعت و توان مالی لازم برخوردار می باشند .

مهاجرت به کانادا

این وجوه برای مهاجران تازه و خانواده های آن‌ها به عنوان مبلغی که در ابتدای ورود برای آغاز زندگی و وفق پیدا کردن با محفظه نو و پرداخت هزینه های ابتدایی مانند هزینه اقامت، تعیین می شود . این پول را نمی بضاعت از فرد دیگری قرض گرفت .
این وجوه می تواند در قالب:
۱ .:
وجوه نقدی
۲:
اسنادی که سرمایه قابل پرداخت شما را نشان می دهد (مانند سهام -اوراق قرضه- صورتحساب ها و غیره ) و یا
۳: اسنادی که تضمین پرداخت پول هایی پول به شما می باشد (مانند حواله های بانکی ،چک ، محاسبه های مسافرتی) باشند .

متقاضی ها همینطور می توانند مدارک و مستندات مالی همسر خویش را ارایه دهند به شرط آنکه وجوه ارایه شده به مقدار مسئله نیاز اول شخص در کانادا کافی و حمایت کننده باشد . این وظیفه بر عهده خود درخواست کننده است که به اندازه کافی از حمایت مالی در کانادا برخوردار باشد، همینطور الزامی است که این بودجه در دسترس و قابل انتقال باشد و در گرو وام و تعهدات دیگر نباید باشند .

وجوه باید هم در زمان ارایه درخواست و هم در برهه زمانی صادر شدن روادیدِ اقامت دایم متقاضی و همراهان مو جود باشد .

وجوه
موضوع نیاز از ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ کلیه وجوه قضیه نیاز بایستی برابر و یا این که عمده از مبالغ ذکر شده برای هر خانواده باشد . تمامی مبالغ به دلار کانادا می باشند .

تعداد
افراد خانواده مبلغ زمینه نیاز ۱ $۱۲٫۳۰۰
۲ $۱۵٫۳۱۲
۳ $۱۸٫۸۲۵
۴ $۲۲٫۸۵۶
۵ $۲۵٫۹۲۳
۶ $۲۹٫۲۳۶
۷+ $۳۲٫۵۵۰

بازدید : 76
يکشنبه 26 اسفند 1397 زمان : 12:24

مسافرت
به آلبرتا - استانهای خاص درصورتی که به تفکر هجرت به “کالگری” ، “ادمونتون” یا هر شهر دیگر در البرتا هستید، برنامه انتخابی استانی (PNP) آلبرتا را در حیث داشته باشید .
تحت
برنامه گزینش استانی آلبرتا می توان از دو جهت واجد حالت شد:
از
شیوه کارفرما : برای
واجد شرایط شدن از این طریق، متقاضی باید یک توصیه کاری معتبر از کارفرمای ساکن آلبرتا داشته باشد و طبق یکی از مجموعه های ذیل باشد:
مجموعه
شغلی مهندسی متقاضی درحال حاضر در استان آلبرتا سکونت داشته باشد .
تحصیلاتی در زمینه پباده سازی و یا مهندسی داشته باشد .
در یک شغل مهندسی در آلبرتا سرگرم به عمل باشد .

مهاجرت به کانادا
گروه
متخصصین پیشنهاد کار از کارفرمایی در آلبرتا داشته که مربوط به شغلی تخصصی باشد .
متقاضی باید تحصیلات قانونی و یا این که یادگرفتن تخصصی مسئله نیاز شغل پیشنهادی را داشته باشد .
گروه
فارغ التحصیلی در بین المللی فارغ التحصیل بین المللی باید یک مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم دبیرستان از یک مؤسسه علمی در کانادا داشته باشد .
سفارش عمل از کارفرمایی در استان البرتا داشته که مربوط به شغلی تخصصی باشد .
متقاضی بایستی تحصیلات قانونی و یا این که آموزش تخصصی مورد نیاز شغل پیشنهادی را داشته باشد .
گروه
متخصص نصفه فن ای متقاضی
می بایست واجد شرایط یک عدد از گروه های شغلی زیر باشد: صنایع
غذایی بیمارستان
تولید
حمل
و نقل کشاورز
خویش اشتغال : برای
به کار گیری از این روش، درخواست کننده باید حالت ذیل را داشته باشد:
سوابق
مدیریت گذشته یا این که کشاورزی موجود تحصیل،
یادگرفتن و سوابق کار حتمی جهت توسعه فعالیت کشاورزی استوار در آلبرتا برنامه
تجاری برای بسط کشاورزی در آلبرتا گواهی
دال بر رغبت مؤسسه مالی کانادایی جهت حمایت مالی از برنامه پیشنهادی سرمایه
دستکم ۵۰۰٫۰۰۰ $ کانادا جهت ایجاد فعالیت در مسئله کشاورزی دستکم
گنج ۵۰۰٫۰۰۰ $ کانادا یا تأییدیه دسترسی به این سرمایه از منابع دیگر

بازدید : 94
دوشنبه 15 بهمن 1397 زمان : 8:52

نکاتی
درباره سفر به کانادا نکاتی
در رابطه مهاجرت به کانادا احتمالا شما هم اندیشه اقامت و مسافرت به یک سرزمین خارجی به سرتان زده باشد . کانادا یکی از کشورهای هست که از سراسر جهان، از جمله ایران، مهاجر می‌پذیرد و یک عدد از شایسته ترین برنامه‌های مهاجرتی در جهان را دارااست .

ایلنا؛ دولت کانادا قصد دارااست سالانه بیش از 200 هزار مهاجر بپذیرد . از لحاظ استاندارد زندگی، اداره ملل، کانادا را یک عدد از شایسته ترین کشورها برای زندگی اعلام کرده می‌باشد . هجرت به یک مرزوبوم جدید و استارت زندگی در آنجا مشکل‌ها مختص خویش را داراست . پیشنهاد میکنیم گذشته از سفر به کانادا، برای آشنایی بخش اعظم با این کشور، با هدف توریستی یک بار به آنجا مسافرت کنید، تا از نزدیک تجهیزات و حالت معاش را لمس کنید . برای سفر به کانادا با هدف توریستی، مستمند به خرید بلیط هواپیما فرنگی و رزرو آنلاین هتل فرنگی میباشید .

مهاجرت به کانادا

10
عامل دارای اهمیت برای هجرت به کانادا
مهاجرت
با کلیه اعضای خانواده قابلیت و امکان
علم آموزی و درمان رایگان امکان
مسافرت کارگران ماهر و هم سرمایه‌گذاران به این کشور فرصت‌های
شغلی در بخش فناوری داده ها و برنامه‌نویسی امکان
اخذ گذرنامه کانادا و بهره‌مندی از حقوق و دستمزد شهروندی در این سرزمین پس از سه سال معاش و داشتن اقامت دایم در کانادا متقاضیان دو ملیتی نیز اجازه هجرت به این مرزو بوم را دارا هستند .
بهره‌مندی از تجهیزات رفاهی مدنی در فیس نیاز از گزاره تسهیلات درمانی رایگان، علم آموزی رایگان، بیمه سالمندان، بیمه بیکاری و غیره .
قوانین
و قوانین سهل و آسان برای فعال‌ساز‌ی کسب و کار شخصی دسترسی
به بازار ایالات متحده و مکزیک شایسته ترین
مملکت برای زندگی به تایید سازمان ملل مهاجرت
به کانادا
طرح‌های
رفاهی
کانادا کشوری هست که به اشخاص مقیم اهمیت می‌دهد .
دولت کانادا برنامه‌های رفاه اجتماعی گوناگونی ارائه می‌دهد؛ علاوه‌بر طرح‌های درمانی بدون پول و علم آموزی مجانی برای دانش‌آموزان تا پایه دوازدهم، کانادا این برنامه‌های رفاهی را هم ارائه می‌دهد:
بیمه
بیکاری افراد مقیم در کانادا در صورتی که شغل خویش را از دست بدهند و حدود 6 ماه در کانادا عمل کرده باشند، می توانند 60 درصد حقوق دریافتی خویش را تحت تیتر بیمه بیکاری اخذ نمایند .

استعمال
از تجهیزات رفاه اجتماعی اشخاص مقیم در کانادا در صورتی که حاذق به یافتن شغل و تامین هزینه‌های زندگی خویش نباشند، می توانند از تجهیزات دولتی و رفاه اجتماعی برخوردار شوند .

برنامه
بازنشستگی در کانادا افراد مقیم بالای 65 سال می‌توانند از مزایای بازنشستگی به کارگیری نمایند و مستمری اخذ کنند .

مستمری
سالمندان اشخاص مقیم در کانادا بسته به تعداد سال‌هایی که در این مرزو بوم معاش کرده‌اند، می توانند مستمری دریافت کنند . حداکثر میزان مستمری دریافتی به کسانی تعلق می‌گیرد، که از 18 سالگی و به مدت 40 سال در این میهن زندگی باشند . در صورتی که اندازه سال‌های معاش در کانادا کمتر باشد، برای هر سال 1/40 از حداکثر مبلغ در لحاظ گرفته شده، کسر می‌گردد .

امتیازات
کودکان دولت فدرال و استانی در کانادا، ماهانه مبلغ مشخصی برای هر طفل در لحاظ گرفته میباشد . این مبلغ به اندازه درآمد والدین بچه در یک سال اخیر بستگی دارد .

سیستم
آموزشی نسبت به گذشته، این روزها تحصیلات از اهمیت بالایی برخوردار هست . علم آموزی کردن بهترین خط مش برای ساختن آتی بهتر برای خود و فرزندانتان می باشد . در کانادا، تحصیل در مدارس مدنی تا سال دوازدهم مجانی هست .

سیستم
درمانی کانادا یکی از بهترین سیستم‌های درمانی و مراقبت از سالمی را در جهان داراست . بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و پزشکان عالی در بیشتر مناطق این مرزوبوم وجود دارند؛ خدمات آنها بطور معمول برای افراد مقیم در کانادا بدون پول است .

بازدید : 98
يکشنبه 14 بهمن 1397 زمان : 10:21

مدارک
حتمی برای قبول و روادیدِ کانادا مدارک
لازم برای قبول و روادیدِ کانادا
متقاضیان گرامی خواهشمند می باشد برای تهیه مدارک مربوط به روادیدِ کانادا و ‌پذیرش تحصیلی مدارک خود را آماده و از روش پست الکرونیکی برای همکاران ما ارسال نمائید .
مدارک لازم برای قبول و روادیدِ کانادا
مدارک
ضروری برای اخذ قبول مکتب در کانادا
۱-
تصویر اسکن شده پاسپورت

مهاجرت به کانادا
۲-
ترجمه ۵ سال اخیر ریز نمرات متقاضی در فایل Pdf
۳- دو‌ قطعه عکس در بعد ها ۳ .۵ در ۴ .۵
در پوشه pdf
۴-
نشانی ظریف و شماره تماس ثابت و همراه و‌ کد‌پستی متقاضی
۵-
اسامی والدین فرد متقاضی
۶-
ترجمه شناسنامه شخص متقاضی
مدارک
ضروری برای قبول و روادیدِ کانادا
مدارک‌
واجب برای دریافت پذیرش دانش گاه در کانادا
۱-
تصویر نسخه برداری گردیده پاسپورت
۲-
ترجمه ۵ سال اخیر ریز نمرات متقاضی در فایل Pdf
۳- دو‌ قطعه عکس در ابعاد ۳ .۵ در ۴ .۵
در پوشه pdf
۴-
آدرس ظریف و شماره تماس اثبات و یار و‌ کد پستی متقاضی
۵-
ترجمه شناسنامه فرد متقاضی
۶-
اسامی والدین شخص متقاضی
مدارک
اضطراری برای پذیرش و ویزای کانادا
مدارک‌لازم
برای اخذ قبول تحصیلی مدرک لیسانس و فوق لیسانس در کانادا
متقاضیان
عصر کارشناسی (لیسانس)
تصویر
اسکن گردیده همگی مدارک تحصیلی و ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی ترجمه شده به زبان انگلیسی (فقط داشتن مهر ترجمه کننده کافی است)
متقاضی ها
عصر کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)
تصویر
نسخه برداری شده همه مدارک تحصیلی و ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد ترجمه شده به زبان انگلیسی (فقط داشتن مهر ترجمه کننده کافی است)

تصویر نسخه برداری گردیده پاسپورت فرد متقاضی

فراهم کردن رزومه به لهجه انگلیسی

تصویر اسکن گردیده گواهی آیلتس
– دو‌ قطعه عکس در بعد ها ۳ .۵ در ۴ .۵
در فولدر pdf

نشانی ظریف و شماره تماس ثابت و هم پا و‌ کد پستی متقاضی

ترجمه شناسنامه شخص متقاضی

اسامی پدر و مادر فرد متقاضی
مدارک
واجب برای پذیرش و ویزای کانادا
متقاضیان عزیز خواهشمند میباشد که قبل از ارسال مدارک‌، مسلما فایل‌ها اسم گذاری شده باشد و در مورد پست الکرونیکی دقیقا موضوع اسم برده شود .

لطفا همگی مدارک را به آدرس اینترنتی info@zbsvisacanada .com ارسال فرمائید .

مدارک
لازم برای پذیرش و روادیدِ کانادا

بازدید : 91
سه شنبه 9 بهمن 1397 زمان : 9:15

ماجوج - شهر تعطیلات دوستداشتنی در دریاچه ماگوگ ، شالوده برای کاوش شهرهای شرقی میباشد .
سلگنه - دروازه به شمال است .
شربروک - بزرگترین شهر در فی مابین شهرستانها شرقی هست .
تروا ریویر - در میان مونترال و شهر کبک در رودخانه سنت لورنت قرار دارااست .
نکاتی
در قضیه ایالت کبک کبک بیش از دو قرن وابسته به مجموعه فرانسوی (بین ورود ژاک کارتیه در سال 1534 و فرمان دار Vaudreuil در سال 1760) بوده می‌باشد .
این صرفا استان کانادا است که لهجه قانونی آن ها فقط فرانسوی میباشد و یک عدد از نواحی قوم و قبیله ای فرانسوی در آمریکای شمالی هست که هنوز فرانسوی کلام می نمایند .
کبک دو‌مین و پرجمعیت ترین استان کانادا هست . این استان دارنده جمعیت 8 میلیون نفراست . که 6 .4 میلیون نفر (تقریبا 80٪) از آن ها دارنده زبان مادری فرانسه میباشند .

مهاجرت به کانادا
فرانسوی لهجه مادری 82٪ از مرم کبک است, 10٪ از مردمان این ایاالت گویش انگلیسی دارا هستند . 8٪ ما‌نده در بین 30 زبان گوناگون مثل :( به ترتیب اهمیت) ایتالیایی، اسپانیایی، عربی، چینی و یونانی تقسیم شده هست . بیش از 40٪ جمعیت دو زبانه می باشند . در شهرهای گران قدر نظیر مونترال، این درصد تا 64 درصد نیز می برسد و 16 درصد از مردم لهجه سوم را حرف می کنند .
اکثریت جمعیت در مجاورت رودخانه سنت لارنس در بخش جنوبی استان زندگی می کنند . جمعیت عمدتا شهرنشینی است؛ نزدیک به 50٪ از مرم کبک در حوزه‌ شهری مونترال زندگی می کنند .
آب
و هوا کبک دارنده چهار فصل جداازهم بهار، تابستان، فصل‌پاییز و فصل زمستان میباشد که چشم انداز فوق العاده ای از طبیعت و فعالیت های متفاوت ارائه می دهد .
فصل بهار (آوریل تا نقطه پایان ماه ژوئن): در حالی که در آوریل ممکن هست هنوز هم نسبتا سرد و بارندگی وجود داشته باشد . همان گونه که ماه می شروع گردیده ، طبیعت نیز بیدار می شود، درختان شروع به شکوفایی می کنند و هوا گرم می شود، همگی خرسند میباشند و یک چشم انداز بی نظیر، رنگارنگ در فضای گشوده تولید می شود .
فصل تابستان (پایان ماه ژوئن تا نقطه پایان ماه اوت): فصل‌تابستان در کبک، گرم میباشد اما در این فصل اکثری از فستیوال ها و عمل های فضای گشوده اجرا می شود .
فصل‌پاییز (سپتامبر تا اواخر اکتبر): برگ ها تغییر رنگ می دهند و مناظر رنگارنگ نفس گیر را بوجود می آورد .
فصل زمستان (نوامبر تا انتهای ماه مارس): درجه حرارت فراوان کم و بارش برف بسیار است . اسکی، اسنوبورد، اسب سواری قابلیت پذیر میباشد . در ماه دسامبر، در این فصل بیرون از منزل همه جا پوشیده از برف میباشد . در فوریه پایکوبی های مختلفی بر پا می شود که این جشن و پایکوبی ها برای مقدمه فصل فصل بهار می باشد .
زبان
مردم کبک کانادا به طور قانونی در سطح فدرال دو زبانه است، به این مضمون‌ که بیشتر اسناد مدنی فدرال، آرم ها و داده ها توریسم در هر دو گویش فرانسه و انگلیسی ارائه می شود . کارمندان فروشگاه های خرده فروشی، رستوران ها و جاذبه های توریستی اکثر اوقات به زبان انگلیسی صحبت می کنند، به ویژه در مونترال . شرکت ها کوچکتر، به خصوص خارج از مونترال، ممکن هست خدماتی را به زبان انگلیسی ارائه ندهند، ولی برای مسافران مکان های مناسب قرار دارد . حدود 8 درصد از ساکنان استان انگلیسی لهجه هستند و 31 درصد دیگر آن ها می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند و متوجه صبحت های طرف پیش‌روی شوند .

بازدید : 70
دوشنبه 8 بهمن 1397 زمان : 9:46

شرایط
اقامت کانادا Canadian Residency Obligations ساکنان همیشگی کانادا حق دارا هستند وارد کانادا شوند و زندگی نمایند .
ساکنان دائم کانادا باید از تعهدات اقامت خاصی برخوردار باشند یا این که ممکن می باشد اقامت دائم خود را از دست بدهند . دو سال از "روز اقامت" بایستی در هر دوره پنج ساله انباشته شود .

مهاجرت به کانادا
روزهای اقامت لازم نمی باشد به چهره پی در پی و ممکن است در داخل یا چه بسا خارج از کانادا انباشته شود:
در
درون کانادا: با
حضور فیزیکی خارج
از کانادا: با
همراهی یک همسر / همسر مشترک که یک شهروند کانادایی است، یا به
عنوان یک طفل یار پدر و مادر، یا با
مشاغل به طور تمام وقت با یک کمپانی کانادایی یا سرویس ها عمومی کانادا، یا با ملازمت یک اقامت دایم کانادا که بیرون از کانادا می باشد و به طور هم بازه بوسیله یک کمپانی کانادایی یا سرویس ها همگانی کانادا به تیتر همسر یا این که فرزند مشترک یا همسر رسمی کارمند مشغول به فعالیت میباشد .
حساب و کتاب روز اقامت برای فردی که اقامت دایم کانادا را برای بیش از پنج سال داشته باشد، محدود به پنج سال قبل از امتحان خواهد بود . اشخاصی که اقامت دایم کانادا در کمتر از پنج سال داشته اند بایستی نشان دهند که می توانند ظرف بازه 5 سال فورا پس از تبدیل شدن به یک اقامت دائم کانادا، موقعیت اقامت را برآورده نمایند .

ساکنان مستمر کانادا که قصد دارا‌هستند مجددا وارد کانادا با وسیله نقلیه مشترک (هواپیما، قطار، اتوبوس، قایق) ناچار شوند کارت اقامت دایم کانادا یا این که مدرک هجرت موقت خود را قبلی از سوار شدن نشان دهند .

شهروندی کانادا داوطلبانه میباشد و ممکن می باشد پس از سه سال (به زودی به مدت چهار سال) اقامت در کانادا اعمال شود .

کانادا یک سری ملیت را به رسمیت می شناسد .

سوالهای همگانی در قضیه ورود در کانادا به عنوان یک اقامت دایم .
1 .
آیا به زودی ویزای سفر به کانادا صادر می شود آیا اینجانب یک مهاجر دائم کانادا هستم؟ برای فروپاشی کلیک کنید شماره شما تنها هنگامی که شما یک بندر ورودی کانادا را با پاسپورت معتبر خود و اقامت دائم مسافرت کانادا (مهاجرت دائم) عبور می دهید، فقط به یک اقامت دائم کانادا تبدیل می گردید . این به عنوان "فرود در کانادا" خوانده می شود .

2 .
آنگاه از اینکه ویزای مسافرت کانادا صادر می شود، چه مدت می توانم در کانادا صبر کنم؟ شما می بایست قبلی از مورخ انقضاء، که در روادیدِ سفر کانادا ظواهر می شود، در کانادا بمانید . معمولا تاریخ انقضای یک سال از برهه زمانی انجام آزمایشات طبی هست . همانطور که مدام اینطور نیست، مطمئن گردید که مورخ و برهه زمانی تأخیر را در اسرع وقت دریافت ویزای مسافرت به کانادا اخذ فرمائید .

3 .
آیا می توانایی تاریخ انقضا در ویزای مهاجرت کانادا بسط یافت؟ به تیتر یک قاعده کلی، مورخ انقضا در روادیدِ سفر به کانادا تمدید نخواهد شد . عدم وجود زمین در کانادا پیشین از مورخ انقضا، ممکن هست ضرورت مجددا درخواست شود .

4 .
آیا می بایست برای اولین بار وارد کانادا در مقصد اینجانب در فرم درخواست اینجانب نشان داد؟ به طور کلی، مالک یک روادیدِ مهاجر کانادا می تواند فارغ از هیچ مشکلی وارد کانادا شود . با این حال، در صورتیکه شما برای ورود به کانادا در یک بندر محل ورود در استان کبک، بایستی کبک را پذیرفته و گواهینامه انتخابی Quebec معتبر (CSQ) را پذیرش کرده یا آمادگی خود را برای اقامت در استان دیگری فراهم فرمائید از کبک .

5 .
وقتی اولی توشه در کانادا می نشینم، چه اسنادی را بایستی با اینجانب داشته باشم؟ زمانی که ابتدا در کانادا به راز می برید، به گذرنامه دارای اعتبار خود که مشتمل بر روادیدِ مهاجرت کانادا هست و گواهی تحت تیتر «تأیید اقامت دائم» نیاز دارید . تعلق یار شما، در فیس لزوم، به به عبارتی نیاز نیاز داراست . ایده خیر و خوبی هست که شواهدی از صندوق های پرداختی شما و فهرست موجودی های فردی که در اختیارتان قرار گرفته اند، و همینطور موارد دیگر که حال در اختیار دارید، ولی قصد دارید تا بعدا به کانادا برسید .

6 .
زمانی وابستگان همپا اینجانب در کانادا می مانند؟ وابستگان متعلق به کانادا نمیتوانند گذشته از این‌که متقاضی مهم این فعالیت را انجام دهند، نمی توانند در کانادا بمانند . ملازمان وابسته ممکن می‌باشد آغاز در کانادا با متقاضی اساسی یا این که پس از متقاضی اصلی، اما در هر دو موضوع پیشین از تاریخ انقضائی که در روادیدِ مهاجرت کانادا به آنها داده می شود، در کانادا مهاجرت کنند .

شرایط
اقامت کانادا Canadian Residency Obligations ساکنان همیشگی کانادا حق دارا هستند وارد کانادا شوند و زندگی نمایند .
ساکنان دائم کانادا باید از تعهدات اقامت خاصی برخوردار باشند یا این که ممکن می باشد اقامت دائم خود را از دست بدهند . دو سال از "روز اقامت" بایستی در هر دوره پنج ساله انباشته شود .
روزهای اقامت لازم نمی باشد به چهره پی در پی و ممکن است در داخل یا چه بسا خارج از کانادا انباشته شود:
در
درون کانادا: با
حضور فیزیکی خارج
از کانادا: با
همراهی یک همسر / همسر مشترک که یک شهروند کانادایی است، یا به
عنوان یک طفل یار پدر و مادر، یا با
مشاغل به طور تمام وقت با یک کمپانی کانادایی یا سرویس ها عمومی کانادا، یا با ملازمت یک اقامت دایم کانادا که بیرون از کانادا می باشد و به طور هم بازه بوسیله یک کمپانی کانادایی یا سرویس ها همگانی کانادا به تیتر همسر یا این که فرزند مشترک یا همسر رسمی کارمند مشغول به فعالیت میباشد .
حساب و کتاب روز اقامت برای فردی که اقامت دایم کانادا را برای بیش از پنج سال داشته باشد، محدود به پنج سال قبل از امتحان خواهد بود . اشخاصی که اقامت دایم کانادا در کمتر از پنج سال داشته اند بایستی نشان دهند که می توانند ظرف بازه 5 سال فورا پس از تبدیل شدن به یک اقامت دائم کانادا، موقعیت اقامت را برآورده نمایند .

ساکنان مستمر کانادا که قصد دارا‌هستند مجددا وارد کانادا با وسیله نقلیه مشترک (هواپیما، قطار، اتوبوس، قایق) ناچار شوند کارت اقامت دایم کانادا یا این که مدرک هجرت موقت خود را قبلی از سوار شدن نشان دهند .

شهروندی کانادا داوطلبانه میباشد و ممکن می باشد پس از سه سال (به زودی به مدت چهار سال) اقامت در کانادا اعمال شود .

کانادا یک سری ملیت را به رسمیت می شناسد .

سوالهای همگانی در قضیه ورود در کانادا به عنوان یک اقامت دایم .
1 .
آیا به زودی ویزای سفر به کانادا صادر می شود آیا اینجانب یک مهاجر دائم کانادا هستم؟ برای فروپاشی کلیک کنید شماره شما تنها هنگامی که شما یک بندر ورودی کانادا را با پاسپورت معتبر خود و اقامت دائم مسافرت کانادا (مهاجرت دائم) عبور می دهید، فقط به یک اقامت دائم کانادا تبدیل می گردید . این به عنوان "فرود در کانادا" خوانده می شود .

2 .
آنگاه از اینکه ویزای مسافرت کانادا صادر می شود، چه مدت می توانم در کانادا صبر کنم؟ شما می بایست قبلی از مورخ انقضاء، که در روادیدِ سفر کانادا ظواهر می شود، در کانادا بمانید . معمولا تاریخ انقضای یک سال از برهه زمانی انجام آزمایشات طبی هست . همانطور که مدام اینطور نیست، مطمئن گردید که مورخ و برهه زمانی تأخیر را در اسرع وقت دریافت ویزای مسافرت به کانادا اخذ فرمائید .

3 .
آیا می توانایی تاریخ انقضا در ویزای مهاجرت کانادا بسط یافت؟ به تیتر یک قاعده کلی، مورخ انقضا در روادیدِ سفر به کانادا تمدید نخواهد شد . عدم وجود زمین در کانادا پیشین از مورخ انقضا، ممکن هست ضرورت مجددا درخواست شود .

4 .
آیا می بایست برای اولین بار وارد کانادا در مقصد اینجانب در فرم درخواست اینجانب نشان داد؟ به طور کلی، مالک یک روادیدِ مهاجر کانادا می تواند فارغ از هیچ مشکلی وارد کانادا شود . با این حال، در صورتیکه شما برای ورود به کانادا در یک بندر محل ورود در استان کبک، بایستی کبک را پذیرفته و گواهینامه انتخابی Quebec معتبر (CSQ) را پذیرش کرده یا آمادگی خود را برای اقامت در استان دیگری فراهم فرمائید از کبک .

5 .
وقتی اولی توشه در کانادا می نشینم، چه اسنادی را بایستی با اینجانب داشته باشم؟ زمانی که ابتدا در کانادا به راز می برید، به گذرنامه دارای اعتبار خود که مشتمل بر روادیدِ مهاجرت کانادا هست و گواهی تحت تیتر «تأیید اقامت دائم» نیاز دارید . تعلق یار شما، در فیس لزوم، به به عبارتی نیاز نیاز داراست . ایده خیر و خوبی هست که شواهدی از صندوق های پرداختی شما و فهرست موجودی های فردی که در اختیارتان قرار گرفته اند، و همینطور موارد دیگر که حال در اختیار دارید، ولی قصد دارید تا بعدا به کانادا برسید .

6 .
زمانی وابستگان همپا اینجانب در کانادا می مانند؟ وابستگان متعلق به کانادا نمیتوانند گذشته از این‌که متقاضی مهم این فعالیت را انجام دهند، نمی توانند در کانادا بمانند . ملازمان وابسته ممکن می‌باشد آغاز در کانادا با متقاضی اساسی یا این که پس از متقاضی اصلی، اما در هر دو موضوع پیشین از تاریخ انقضائی که در روادیدِ مهاجرت کانادا به آنها داده می شود، در کانادا مهاجرت کنند .

بازدید : 81
يکشنبه 7 بهمن 1397 زمان : 9:50


کشور کانادا در شمال مجموعه کشور ها ایالات متحده قرار گرفته و بعد از مملکت روسیه، پهناورترین میهن عالم است .

کانادا نسبت به مساحتی که دارااست دارای جمعیت دوچندان پاره ای است، به طوری که با این حجم از مساحت و‌ گستردگی تنها دارنده ۳۵ میلیون نفر جمعیت هست .

کیفیت دانشگاه‌ها در مملکت کانادا مضاعف بالا بوده و در مورد تراز علمی و آموزشی مالک سبک‌ نسبت به بقیه کشورها میباشد .

مهاجرت به کانادا

اما در مسئله وضعیت دانشگاه‌ها در کانادا بایستی بیان کرد که هم هم اکنون بیشتر از ۱۴۰ هزار دانشجوی خارجی در کانادا مشغول به تحصیل می باشند .

سرزمین کانادا دارای ۲۷ دانشکده مشهور است که تعداد ۴ دانشگاه آن در لیست ۵۰ دانشگاه برتر و ۱۴ دانشگاه آن در لیست ۳۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارا‌هستند .

علاوه بر عوارض بالا هزینه‌های علم آموزی در کانادا نسبت به بقیه کشورهای انگلیسی زبان بسیار مناسب‌تر می باشد و آنگاه از اینکه دانشجو‌ فارغ التحصیل شد، دولت به فرد دانش جو ویزای کار در کانادا داده و بعد از اخذ روادیدِ عمل در کانادا و پیدا کردن فعالیت در کانادا به فرد اقامت کانادا داده می شود و با کارت اقامت دائم کانادا فرد می تواند شهروند کانادا شود .

در زمینه علم آموزی در کانادا ، مرزوبوم کانادا به دانشجویان بورسیه تحصیلی می دهد و قابلیت و امکان اخذ بورسیه تحصیلی در کانادا وجود دارااست و‌با دریافت ویزا تحصیلی کانادا و به دست آوردن فاند از دانش گاه های کانادا موقعیت تحصیل مجانی در کانادا فراهم می شود .

با
این شرایط، حالت علم آموزی بدون‌پول در کانادا چیست؟
آیا
امکان تحصیل بدون‌پول در کانادا وجود دارد؟
به طور کلی درخواست کنندگان علم آموزی بدون‌پول در کانادا از دو راه و روش می توانند پیروز به تحصیل مجانی در کانادا و یا تحصیل کم هزینه در کانادا شوند و‌ آن هم اخذ بورسیه از دانش کده های کانادا و‌یا اخذ بورسیه از وزارت علوم میباشد .

شرایط
علم آموزی بدون پول در کانادا و دریافت بورسیه از کالج های کانادا
بیشتر بورسیه هایی که به دانشجو ها در کانادا داده می‌شود در برهه زمانی دکتری بوده و برای این خواسته می بایست شخص درخواست کننده پذیرش تحصیلی در کانادا بایستی دارنده اطلاعات و درایت از شرایط بورسیه تحصیلی در کانادا را داشته باشد که این امر نیازمند شناخت فرد با سیستم نظام فراگیری عالی کانادا میباشد .

تحصیلات ابتدایی که قبل از ورود متقاضی به دانش کده ها می‌باشد می بایست در سن ۱۸ سالگی فیس پذیرد .

درخواست کنندگان تحصیل در کانادا بایستی در نخستین قدم باید از یکی از دانشگاه‌های مملکت کانادا در یکی از استان‌های کانادا قبول تحصیلی دریافت کنند .

حالت
تحصیل در دوران مدرک کارشناسی و یا این که کارشناسی در کانادا
برای ادامه علم آموزی در کانادا در بازه مدرک لیسانس اشخاص متقاضی می بایست دارنده مدرک دیپلم با معدل ۱۴ باشند، البته در بعضا از رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌های ممتاز در کشور کانادا فرد متفاضی بایستی دارای معدل بالای ۱۵ باشد و داشتن گواهی لهجه و داشتن آیلتس با نمره ۶/۵ آکادمیک جهت پذیرش تحصیلی در کانادا الزامی می‌باشد .

نکته ای که می بایست دانشجویانی که قصد پذیرش از دانشگاه‌های کانادا دارا هستند این است که در صورتی که نمره آیلتس این نوع از افراد پایین‌تر آیلتس ۶/۵ باشد، با داشتن آیلتس ۵ نیز می‌توان قبول تحصیلی گرفت .

تنها نکته این جاست که گویش را شخص درخواست کننده در دانشکده پیشنیاز خورده و می بایست دوره پیشنیاز را در آغاز پاس کرده و بعد از آن می‌توان زمان دانشگاهی را شروع کرد .
تحصیل رایگان در کانادا
شخص دانشجو‌ نیز می بایست علاوه بر شهریه دانشگاه، هزینه دروسی که پیشنیاز خورده را علاوه بر شهریه کالج غیروابسته پرداخت کنند .

هزینه علم آموزی در مدت کارشناسی یا این که مدرک لیسانس در کالج های کانادا در سال پولی در حدود ۱۳ تا ۱۷ هزار دلار کانادا بوده که این مبالغ با توجه به رنکینگ دانشکده و استانی که دانش کده در آن واقع شده می‌باشد تفاوت دارد و متغییر می‌باشد .

ولی نکته‌ای که میگردد به آن اشاره کرد این میباشد که درصورتی که دانش جو بتواند در ترم نخستین میانگین بالایی کسب نماید می‌تواند از کالج کمک هزینه تحصیلی را دریافت کند .

درخواست کنندگان
بورسیه تحصیلی در کانادا می بایست از ۲ نحوه در خواست یاری هزینه تحصیلی در کانادا را انجام دهند:
۱- شخص متقاضی می بایست با مراجعه به دانشگاه فرم در خواست امداد هزینه تحصیلی را مالامال کرده و آن‌گاه مراحل آغاز دریافت بورسه را به جریان اندازد .

۲-
از نحوه جذب بورسیه از مرکزهایی که در دستور مطالعاتی دارنده کار می‌باشند و یا از طرز شرکت های تحقیقاتی و یا این که از طریق مرکزها خیریه
با توجه به قوانین سهل و آسان مهاجرتی کشور کانادا که در سال‌های اخیر در دستور مهاجرت تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا وضع شده هست .
علم آموزی بدون‌پول در کانادا
امروزه بسیاری از افراد درخواست کننده ادامه تحصیل در مدارس کانادا و‌ کالج‌های کانادا و دانشگاه‌های کانادا می باشند .

بکی از دلایلی که افراد، مملکت کانادا را به تیتر مقصد تحصیلی گزینش میکنند کیفیت بالای مدرسه های و دانشگاه‌های کانادا می‌باشد، که به لحاظ سیستم آموزش و رویش دارنده سیستمی با تراز آموزشی بالا و‌ صاحب و مالک سبک نسبت به بقیه کشور‌های دیگر می‌باشد .

مدرسه ها کانادا و دانشگاه‌های کانادا به حافظه اینکه دارنده اعتبار جهانی و رنکینگ‌های بالای جهانی دارا هستند و از جمله شهریه مناسب آن‌ها نسبت به بقیه کشورهای توسعه یافته خواستار مضاعف متعددی دارند .

مملکت کانادا از لحاظ جغرافیایی در شمال مجموعه کشور ها ایالات متحده واقع گردیده است و آنگاه از مرز و بوم روسیه دو‌مین مملکت وسیع دنیا می باشد البته در مقایسه با وسعت زیاد متعددی که دارااست جمعیت مضاعف مقداری را دارا می باشد .

به حافظه این‌که شرکت های آموزشی کانادا و دانشگاه‌های کانادا دارای تراز بالای آموزشی و علمی میباشند همه ساله از سراسر جهان دانشجویان مضاعف متقاضی دریافت روادیدِ تحصیلی کانادا می باشند و از کلیه مهم‌تر دانشجویان بعد از آن از فارغ التحصیل شدن از دانش گاه های کانادا در صورتی که رغبت داشته باشند می‌توانند اقامت کانادا را بگیرند و می توانند آن گاه از تحصیل، در میهن کانادا زندگی نمایند .

طبق مطالبی که در بالا آمد افرادی که قصد ادامه علم آموزی در کانادا میباشند و‌ خواهان دریافت روادید تحصیلی کانادا میباشند این شانس را دارند که بتوانند اقامت کانادا را برای خودشان آماده نمایند .

اگر شما از آن جور از اشخاص میباشید که قصد مسافرت به کانادا را دارید می توانند از طرز ادامه علم آموزی در کانادا و دریافت روادیدِ تحصیلی کانادا وضعیت اقامت کانادا را برای خود فراهم سازید .

شما می توانید بوسیله وکلای خبره ما در سازمان مهاجرتی کانادایی زرین حالت مسافرت و اقامت دایم کانادا از طرز تحصیل در کانادا را مهیا سازید .
تحصیل مجانی در کانادا
طبق
آمارهایی که سازمان ملل هر ساله در اختیار رسانه‌ها می گذارد مرزوبوم کانادا یک عدد از برترین کشورها در قضیه بورسیه تحصیلی به دانشجو ها می‌باشد، به طوری که در دوران دکتری در بخش اعظم رشته‌ها به دانشجویانی که شرایط تحصیلی خوبی داشته باشند را به آن‌ها فاند میدهد و‌ دانشجو یان می‌توانند از این امتیاز بلندمرتبه استعمال کنند، ولی ذکر این نکته حتمی میباشد که برای اخذ فول فاند در مدت دکتری در کانادا افراد متقاضی برای آنکه بتوانند از مزایای فاند استعمال نمایند می بایست دارنده شرایط ویژه‌ای باشند که مشتمل بر مورد ها ذیل است:
۱- شخص متقاضی روادیدِ تحصیلی در کانادا ‌باید برهه زمانی کارشناسی ارشد را در یک عدد از دانشگاه‌های معتبر تحصیل کرده باشد .

۲- شخص متقاضی روادیدِ تحصیلی در کانادا می بایست سطح زبان بالایی داشته باشد و دارنده آیلتس دست‌کم ۷ باشد .

۳- شخص متقاضی بایستی معدلی بالا در برهه زمانی کارشناسی ارشد داشته باشد .

و اگر این وضعیت را داشته باشید می‌توانید با اساتید دانشگاه‌ها در ارتباط باشید و در چهره تایید معلم شما میتوانید از کالج فاند گرفته و شرایط علم آموزی بدون پول در کانادا را برای خویش فراهم فرمائید .

متقاضیانی که غالب به اخذ بورسیه تحصیلی در کانادا شوند می‌توانند از حالت علم آموزی رایگان در کانادا برخوردار شوند .

از شهر‌های اساسی سرزمین کانادا می‌توان از شهرهای تورنتو، ونکوور، کلگری، ادمونتون، مونترال و اوتاوا نام برد . اما خط مش های هجرت به کانادا از روشهای دیگری نیز نظیر دریافت اقامت کانادا از طرز ویزای کار در کانادا، سرمایه گذاری در کانادا فیس می‌گیرد .

علم آموزی
در کانادا ، موقعیت علم آموزی در کانادا ، مسافرت کانادا ، اداره مهاجرتی زرین ، زرین کانادا ، سام حاکم مراد ، پزشک افشین یزدانی ، مریم ربانی ، محل کار وکیل کانادایی مهاجرت در تهران و تورنتو ، ارزشیابی مدارک تحصیلی در کانادا ، اکسپرس انتری ، ضوابط تابعیت کانادا ، ویزای مولتیپل ، مقررات هجرت کانادا ، مسافرت ایجاد اشتغال کانادا ، علم آموزی در کانادا ، وضعیت علم آموزی در کانادا ، نماینده قانونی سفر کانادا ، دریافت روادیدِ کانادا ، ویزای مولتی ، ويزاهای غیر مهاجرتی ، ويزاهای غیر مهاجرتی ، ویزای توریستی ، ویزای کار ، مهاجرت سهل وآسان به کانادا ، ویزای مولتیپل ، شایسته ترین نماینده قانونی سفر ، اکسپرس اینتری ، ویزای کانادا ، دریافت اقامت کانادا ، هزینه ویزای مولتی کانادا ، مزایای روادیدِ مولتی کانادا ، ، تبدیل ویزای مولتی کانادا به اقامت ، موسسه هجرت ، نماینده قانونی هجرت و پناهندگی ، ويزاهای غیر مهاجرتی

بازدید : 79
شنبه 6 بهمن 1397 زمان : 9:58

کانادا دومی سرزمین تعالی دنیا و شمالی‌ترین مرز و بوم قاره‌ی آمریکا است، که این مرز و بوم از نظر مساحت ۶ برابر جمهوری اسلامی ایران و ۴۰ برابر انگلیس میباشد . مساحت کلی میهن کانادا ۹٫۹۸۴٫۶۴۰ کیلو متر مربع می‌باشد، این سرزمین با داشتن ۳۳ میلیون جمعیت یکی از کم جمعیت ترین مرزوبوم های عالم در مقایسه با وسعت آن می باشد .

مهاجرت به کانادا

همچنین مرزوبوم کانادا دارنده ۱۰ استان بوده که شامل کبک، بریتیش کلمبیا، جزیره پرینس ادوارد، نیوفاندلند و لابرادور، مانیتوبا، ساسکاچوان، نیوبرانزویک، نووااسکوشیا، اونتاریو و آلبرتا می‌باشد . مهم ترین استان از نظر سیاسی و اقتصادی، استان اونتاریو هست .

کانادا به سه قلمرو، خطه شمال غرب، نوناووت و یوکان تقسیم شده‌اند . حکومت کانادا “دموکراتیک فدرال” هست و با دو بخش حکومتی استانی و کشوری سازمان می‌گردد . میهن کانادا دارنده زیر ترین نرخ جرائم در مجموعه کشورها آمریکا و یک عدد از قلیل جرم ترین میهن های جهان می باشد که خویش یکی از مهم‌ترین عارضه ها سفر به کانادا بوده و قانون ها آن بر مبنا آزادی شهروندان به به دور از هرگونه هرج و مرج متن شده است، و در آن تفاوتی در میان شهروندان وجود ندارد .

مرزوبوم کانادا دارای بیش از ۲۰۰ فرهنگ مختلف می‌باشد، که این تنوع فرهنگ وتمدن منجر گردیده هست کانادا یک عدد از بهترین منطقه‌های دنیا برای هجرت باشد . همینطور کانادا یک عدد از ثروتمندترین کشورهای عالم محسوب میگردد و جز ۱۰ مرزوبوم اولیه ساخت کننده دنیا قرار گرفته است، و اقتصاد آن از تنوع فراوانی برخوردار می‌باشد .

مزایای
سفر به کانادا:
دریافت اقامت کانادا و سفر به کانادا، دارنده یک‌سری مزایا هست که درخواست کننده قادر است بهترین فایده را از این مزایا غالب شود . کانادا از لحاظ قوانین محیطی امن و در هم اکنون رشد و توسعه بوده و متانت و بی‌طرفی پیوسته در این مرزوبوم رو به افزایش میباشد .

چون برخلاف کشورهای دیگر نظیر عراق، افغانستان و لیبیی کانادا درگیر نبرد نمی‌باشد و از حمله‌های و آسیب‌های تروریست‌های داخلی و خارجی در امان می‌باشد و هیچ خطری این مملکت را تهدید نخواهد کرد . کانادایی‌ها به خونگرم بودن و مراقبت رعایت احترام مشهور می‌باشند بدین ترتیب افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می توانند از امنیت در بین مردم کانادا اطمینان حافظه داشته باشند .

همچنین کانادایی‌ها فراوان مهمان‌نواز می باشند . لازم به ذکر میباشد که کانادا از لحاظ سیاست به طور کامل متعادل می باشد . سیستم‌های تحصیلات و خدمات درمانی مملکت کانادا از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار بوده تا این حد که بعضا از شهروندان بریتانیا خدمات درمانی و تاسیسات دارای ربط در کانادا را بهتر از مملکت خودشان می‌دانند .

نکته قابل دقت این است که امتیازات ویژه‎ایی را برای مهاجرت خانوادگی به این مرزو بوم در نظر گرفته به این نحو که اشخاص مهاجر با دغدغه کمتری با به کار گیری از روادیدِ کانادا از مدل خانوادگی میتوانند هم پا خانواده خود به این سرزمین سفر نمایند و این تجهیزات به این دلیل هست که مطالعات نشان داده می باشد فردی که یار خانواده‌اش به یک میهن خارجی مهاجرت میکند بدون شک نسبت به یک شخص صرفا موفق‌تر خواهد بود .

همچنین میهن کانادا از نظر اقتصاد مثل بقیه کشورهای اروپایی، ایالات متحده، بریتانیا و غیره مبتلا چالش اقتصادی نشده می‌باشد . و دلار مرزو بوم کانادا از ارزش بالایی برخوردار است و بازار فعالیت برای اشخاص تازه وارد موقعیت‌های اکثری را مهیا کرده می‌باشد و کماکان احساس مثبت اندیشی در کانادا جریان دارااست .

مملکت کانادا همچنین از تجهیزات همگانی بسیاری از جمله کتابخانه، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی برخوردار می باشد که تاکنون از این امکانات تفریحی به خیر و خوبی نگهداری شده می باشد تا شهروندان کانادا بتوانند وقت ها فراغت خویش را در آن‌ها سپری کنند . درصورتی که بخواهیم مرزو بوم کانادا را از نظر آب و هوایی تحلیل کنیم در این سرزمین چهار فصل تماما جداازهم وجود دارد که برای هر فصل تفریحات خارج از خانه وجود خواهد داشت که با انجام هرمورد از این تفریحات می توانید بیشترین به کارگیری را از هر فصل ببرید . این بدان معنا هست که شما می‌توانید بدون در حیث به چنگ آوردن حالت آب و هوایی در هر وقتی که باشید نهایت لذت خود را از کانادا و زیبایی‌های آن ببرید .

هجرت
کانادا
روش‌های
هجرت به کانادا:
برای مهاجرت به کانادا طرق مختلفی وجود داراست که به برخی از آن‌ها اشاره خوا هیم کرد، یکی از بهترین شیوه های هجرت به کانادا و اقامت برای سرمایه داران سرمایه گذاری در این میهن می‌باشد، زیرا نسبت به کشورهای شرقی و اروپا، آمریکا و استرالیا به سرمایه کمتری نیاز داراست که خویش بهترین عاملی برای سفر سرمایه داران به این مرزوبوم میباشد .

مسافرت به کانادا از طریق خود اشتغالی، این راه برای افرادی که به کارآفرینی و خویش اشتغالی علاقه دارا هستند یک شیوه بسیار موثر می‌باشد . لازم به ذکر می‌باشد که یک‌سری رشته‌های کاری مختص مجاز به اقدام برای این نوع سفر هستند . سفر به کانادا از روش تحصیل، قسمتی از راحت‌ترین روش‌های سفر می باشد که این راه و روش مزایای متعددی دارد که می‌توان به استخدام در کانادا پس از تحصیل، کوتاه بودن برهه زمانی تصمیم تا اعزام به کانادا و همچنین علم آموزی در کانادا منجر داشتن مدرک کانادایی می‌گردد که این امر در استخدام فرد پس از اتمام علم آموزی دوچندان امداد کننده هست .

مهاجرت به کانادا از روش تخصص، این راه و روش یک عدد از شایسته ترین طرق مهاجرت و اقامت می‌باشد، در این شیوه اشخاصی که سند تحصیلات دانشگاهی داشته باشند و به گویش انگلیسی یا این که فرانسوی احاطه داشته باشند و همچنین سن آنان میان ۲۵ تا ۳۵ می‌باشد شانس بیشتری را خواهند داشت . ضروری به ذکر هست که از مزایای این شیوه می‌توان به کوتاه بودن مقطع آن و همچنین ناچیز هزینه بودن آن اشاره کرد . سفر به کانادا از طرز تخصص کبک، یک عدد دیگر از طرق اقامت و هجرت به کانادا است که متقاضی ها از روش سیستم امتیاز بندی تعیین می‌شوند، در صورتیکه درخواست کننده متاهل ۵۷ امتیاز و متقاضی مجرد ۴۹ امتیاز داشته باشد این متقاضیان واجد شرایط برای دریافت طومار CSQ می گردند و در صورتیکه آنها از نظر سو پیشینه و طبابت و همینطور بضاعت مالی خلل نداشته باشند به آنان ویزای اقامت دائم کانادا داده خواهد شد . از مزایای این خط مش می‌توان به دریافت ویزای اقامت دایم از آغاز و ناچیز هزینه بودن آن اشاره کرد .

عمده استان‌های کانادا مهیا جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان می باشند . بدین ترتیب در صورتیکه شخصی دارنده مهارت و تجربه کسب و عمل باشد سوای نیاز به هیچ مدل سرمایه‌ای از طرف این کشور جذب و وارد بازار عمل می شود .

تعداد صفحات : 1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 21
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 159
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 2579
  • کدهای اختصاصی